BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 30, 2011

Seminar Tranformasi Keusahawanan Halal

salam . . ai . .smlm aku der seminar . . seminr nie dekat dlm kem tentera udara. . .ehm first to sngt mlz tp disebabkan der perkataan "WAJID" . .so kena gak la pegi . . dlm kul 8 lebig gerak terus ker sana. . . smpai sana atoyai th la tempat besar sampai dewan tok taklimat pon da x th kat ner. . .last jumpa gak . . ujung kem gase nyer. . . .first to mmng excited la. . .

******

ehm ada 8 kertas kerja yg akan dibentng kan . . byngkan ler 8 orang penceramah dok berceramah . .dari kul 9 lebay smpai kul 5 . . .kertas kerja yg pertama, kedua bole follow. . bosan. . .lapo . . maner x nyer pg x mkn . .smpai la ms sarapan bihun goreng . .ehm mkn free pg x kena byr just dengr seminar jer dpt mkn . .mmng bez la. . .wakakakaka. . .pas to smbung blik . . .dengar lagi pembentngn ke3 dan 4. . .ehm  . . .

******

pas to mkn tengahri plak nasi minyk wowowow . .  . .wahhhhh . .mmng x la. . . mkn la n stop sampai pas zohor. . pas zohor smbung lik pembentngn . . pembentngn ke 5, ke 6 aku da mula da tersengut2. . . ngntok iya la petng kot. . .da la ms to ujan turun . . per otak da berfikir bez nyer dpt tido kat umah nie. . .wakakakkakaka. . . . pembentng ke 7 and 8 . . .rasa atoyai ai . . .cepat la hbh kalo leh . . .x larat da. . . zzzzzzzZZzzzz. . . .

******

taraaaaa! ! ! !hbh da pembentng to da la mkn ptng plak . . heheheh . .suka kalo dapt mkn free nie. . pntng di lawe. . . huhuhu . . .makan rojak me plak . .wah mmng cukup sehari aku mkn,sarapan,tengahri and petng . . huhuhuhu . . .pas da hbh to bus kolej amik lmbt gase nyer. . .yg seminar to bkn seminar semata2 tp die wat karnival usahawan la. . ader grai jual mcm produk n makanan la. . .tp al-kisah nyer. . .gerai to ngn tempat seminar bkn dekat kot. . .jaoh menapak nyer. .

******

PENAT! ! ! ! ! dari dewan ke tapak jualan . .sabo jer la. . . .berjalan kaki menyusuri jalan raya . .wakakakaka. . . .sampai sana kaki cam nak tercbut da. . .da la ku pakai wedges . . ,mmng bez sngt2 . .samapai sana pusing keliling kota. . hehehe. . . tp tentera pon ader wat pameran pasl tentera gak la. . . ada satu tempat nie dier wat cam kem dlm utan la. . .so dier der tunjuk khemah la,cara salai ayam la. . .ingt ayam yg disalai atas buluh to wat pameran jer. . .tp die owg mkn . . .yyyeewwwkkkkk . . .huhuuh . . .tp da tenterakan . . perkara biasa da. . .

******

cam2 der lagi la. . .der ular sawa to sangt2 besar tp aku mampu tok menyentuh mengunakan satu jari aku yg ayu nie jer. . .wakakaka. . .lebih2 mau aku plak yg pengsan . . pas to dok usap2 burung hntu . . .comel sngt la burung hantu to . . .rasa nak bwk lik jer pelihara. . .amacam boley? ? ? wakakaka. . . .so x der per2 ag nak story . .penat kot. . .n bnyk gak la dok snap2 pic. . . so usha meh . .



biasa la mesti berlima nyer. . . .br sempurna. . .cewahhh . .



nie aku ler. . .saper ag da owner kan . . .
nie aku x th naper pucat muka aku . .cam neutral plak kan muka aku . . nie da bosan la to g tandas n dok snap2 pic. . hahaha. . 

abaikan jer. . . :)

owh sepatu aku . . ! ! !


No comments:

Post a Comment