BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 23, 2011

Berjalan smpai DEMAM :(

salam . .aiiii ary nie keadaan diri yg sngt2 lemah x bermaya. . rs cam nak dmm sngt2  . .tp kena gagah kan diri coz demm yg cr penyakit . . huhuhuhu . . knp cam to plak kan? al-kisah di pendek kan . .coz aku mmng sngt2 x bermaya. . .nak taip pon toyai sendi2 tangn yg lenguh . .hahaahahah . . .

******
aku ngn kawn aku ber5 mmng slalo suka berbual jer lebih . . hahaha. . slalo cakp x pernah nak menjadi,tp tb kelmarin plak msing2 setuju g mandi kat air terjun . . kita owg pnggil Panching  . . dlm 45 minit dr kuantan la. . .hahahah . . .so aper ag . .be4 nak g saner pephm la. . .beli la segala mala jajan la. . .nuget la. . . huhuh . .sajer jer nak kenyngkan perut bila kat saner nnt . . .

******

bl la seawal mungkin bngun . . der kwn2 aku dok grng nuget suma. . . so ciap2 dlm kul 10 bertolak dr umah . . tp be aware be4 pegi to kete perlu di servis aper yg patut. . .cam tyr ker. . aper2 la yg patot. . .so be4 sampai sana. . .srpn la dulu per yg patot. . .tp yg pelik nyer kedai2 kat saner nak cr mkn pon susah . . iya la maybe da kul 11 pgi . .srpn da x der tp cuba la wat mskan pnz. . br ramai owg kat kedai to . . .wakakak . .

******

so kwn aku sowng jer yg mkn yg len cuma minum air jer. . .ehm tapi perut berkeroncong gila . . .sampai saner dlm kul 11.45 la kot. . .pas to cr la port yg bez n redup . . .air terjun die bg aku gunung ledang nyer air terjun ag bez la kot . . yg nie air terjun pemndngn dier jer yg cantik sngt . . tp air terjun dier bese jer la. . .be4 nak merendm kan diri nie pon. . kita owng pon alas la perut nie. . lapo kot. . .huhuhuh . .

******

pas mkn .g la berendam . . per ag . . msing2 jumpa air mmng x ingt dunia la. . .hahahaha. . . rasa nyer dari kul 12 setngah sampai la kul 5 setngah kitaowg berendam dlm air terjun to . .hahahaha. . punyer la lamer. . .ehm rs cm x nak jer lik nak mndy jer. . hahahah . . .pas mdy to blik la. . . .punyer la penat bdn nie. . .ehm mmng x thn ler. . .

******

smpai umah mndy n wat per yg patot. . .tp aku llp sekejap ler. . .x thn la ngntok . .so pas magrb dlm kul 8 . . ehm kuar lg . . mmng x la kan . .nie kuar nak g tngk wayng plak to . . .hahaha. . be4 to g beli tiket,tp kwn aku yg beli . . .citer SENARIO pukul 12.20 AM . . .arrgghhhh mmng x la. . . .tp be4 to pg la isi perut to . . bygkan br kul 9 pas to hbh mkn dlm kul 10 mlm . . .ader ag 2 jam dowh . . . ting tong cikit ms to . . ngntok bdn mula x cht . . wuuuaahhhhh . . .

******

last2 kita owg g BENTENG . . .hahaha . . .kat cito mmng ramai gila la kat sito. .pas to der la jual2 cam2 kat cito . . .ehm lepak nyer lepak . .smpai berpuluh2 kali menguap menahn ngntok . . .huhuhu . . .ader la gak snap2 gmbr cikit . .  .slm kul 12.45 gerk la g wyng . .ehm tngk la citer to . . .mmng gelak la. . .hehehe . . bez gak la citer to . . smpai kul 1.45 AM . . .smpai umah wat per2 yg patot . . .terus ar lelap smpai x ingt dunia. . .ZZzzzzzz . . . penat. . . .

******

bngun pg nie. . .sengal2 bdn . . n rs nyer perlu beli ubt aper yg patot . . x lart da. . .
SEKIAN...

p/s:bnyk gak gmbr kitaowg amik  . .tp still pada kwn aku ag . .nnt kalo aku da dpt kalo gajin aku upload la. . .kalo x wat tatapan sendiri jer. . .nnt jeles plak kowng  tengk kitaowg yg MESRA . .wakakakak . . .SAHABAT <3


1.27PM

1 comment:

  1. suke nie...:-) tapi jaga diri yeah....
    Jgn melarat suda .....

    ReplyDelete